• Slide 14
  • Slide 2
  • Slide 6
  • Slide 11
  • Slide 13
  • Slide 1

V Zdravstvenem domu Slovenske Konjice imamo vzpostavljen sistem vodenja kakovosti po zahtevah mednarodnega standarda ISO 9001:2015. 

POLITIKA KAKOVOSTI V ZDRAVSTVENEM DOMU SLOVENSKE KONJICE 

1. Zagotavljanje kakovosti je osnovni cilj v našem zavodu.

2. Kakovost v našem zavodu pomeni:

      - zdravstvene storitve, ki zadovoljijo potrebe in zahteve uporabnikov,

      - spoštovanje dogovorjenih terminov,

      - strokovnost, prijaznost in odzivnost,

      - urejenost dokumentacije,

      - spoštovanje pogodb z zdravstveno zavarovalnico ter

      - uspešno in učinkovito poslovanje v skladu z veljavno zakonodajo.

3. Pri oceni kakovosti je pomembno zadovoljstvo uporabnikov zdravstvenih storitev.

4. Vsi zaposleni so odgovorni za kakovostno izvajanje dela, glede na pooblastila in odgovornosti pri delu.

5. Spodbujamo in iščemo stalne izboljšave zdravstvenih in poslovnih procesov ter sledimo sodobnim smernicam za razvoj zdravstvene stroke.

6. Urejenost poslovanja bomo vzdrževali na ravni zahtev standarda kakovosti ISO 9001.

7. Način dela je dokumentiran v Poslovniku kakovosti in dokumentiranih postopkih.

8. Konkretne cilje kakovosti in ukrepe za dosego teh ciljev sprejema vodstvo na vodstvenem pregledu.

9. Zaposleni pri svojem delu spoštujemo etična načela in strokovne etične kodekse.

 

VODJA KAKOVOSTI:

- Dejan Verhovšek, mag. manag.

- tel. št.: 03 758 17 26

- e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

 

POOBLAŠČENEC ZA VARNOST PACIENTOV, ZAPOSLENIH IN DRUGIH:

- Dejan Verhovšek, mag. manag.

- tel. št.: 03 758 17 26

- e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

 

SEZNAM KLINIČNIH POTI

KP-001 - Obravnava bolnikov z arterijsko hipertenzijo

KP-002 - Obravnava vročinskega krča pri otroku

 

Spletna stran uporablja piškotke. Z uporabo piškotkov omogočamo boljšo uporabniško izkušnjo.
Ok